04 juni 2020

Campertrip 19 - Maarsbergen

Vele jaren terug werkte ik bij het ministerie van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening, als persvoorlichter - zo heette dat toen allemaal. Een heel bijzondere tijd - en met een aantal collega's van toen heb ik nog wel eens contact.

Met één ervan maakte ik onlangs de afspraak elkaar te ontmoeten op de camping waar hij een stacaravan heeft. Hij woont, met zijn Amerikaans/Poolse vriendin, een half jaar in Nederland en dan weer een half jaar in Florida, waar de vriendin een onderkomen heeft. Of ze reizen samen nog ergens anders naartoe, begreep ik intussen. 

Bijpraten
Heerlijk om eens uitgebreid bij te praten. Zo reed ik dus op een donderdagmorgen met de camper richting Maarsbergen. Want daar is de camper ook handig voor: voor het op visite gaan en dan 's avonds geen haast hebben om huiswaarts te rijden. En wel ja, doe nog maar een glaasje wijn. Mijn gastheer blijkt ook nog eens uitstekend te kunnen koken!

Camping Oud Meijenhorst bestaat voornamelijk uit seizoensplaatsen/stacaravans. Er zijn een paar toeristische plaatsen: daarvan neem ik er één in. Voor € 10,50. Ach nee, € 10,-, 'want de douches kunnen niet worden gebruikt'. Stroom en water plus een afvoer voor alles (!) bij de camper.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten