19 juni 2020

Campertrip 22 - de Heen | Tholen (3 en slot)

Zicht op de haven - bijna vanaf de camperplek Tholen.
Mooi, Tholen. En een leuke camperplek. Met enkele kanttekeningen.
Water innemen kan, er zijn langs het water maar liefst vier kranen - de laatste bij de stortplaats chemisch toilet (met hangslot, waarvoor havenmeester Lydia een code heeft). Maar zelfs na enkele minuten flink doorstromen kwam er nog lauw water uit: de zon staat er precies op. Dus of het verstandig is dit als drinkwater te gebruiken...
Het chemisch toilet ledigen is een stukje lopen. Dan tref je een tamelijk 'luie' trechter met een iets te klein gat. Als je pech hebt... enfin, je begrijpt het. (Gelukkig stond er niemand achter me te wachten.)


De solo-reizende mevrouw naast me had vanmorgen te veel haast en was er met haar gedachten niet helemaal bij. Knal, hoorde ik bij het wegrijden. "Een klassieke fout", constateerde ze zichtbaar onbewogen. "Had even het snoer eruit moeten halen. Is me lang geleden ook één keer gebeurd." Ze zou de stekker er weer aan zetten.
Ik ben weer thuis en tref - hoera! - Haar hier nog aan. Maar niet voor lang: Ze heeft een afspraak. Ik ren even naar de winkel van Aldi om de voorraad in de camper aan te vullen: vanmiddag ga ik weer op pad, maar dan met kleinzoon Thijs. De bestemming: Biezenmortel (Loonse en Drunense Duinen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten